MV Agusta Forum banner

unknown MV Agusta found

363 views 19 replies 6 participants last post by  kutjepik  
#1 ·
can somebody tell me what kind of MV Agusta i am looking at here?
Bike belonged to my deceased brother and was bought at an online auction.
I would like to know if it is possible to try and start the bike?
What do i need to check and what kind of oil does the bike need and what kind of gasoline?
The bike has 2160560 as engine number.

Attachments

#6 ·
A bit if this, a bit of that ....... parts from different models used to build a complete bike.

#12 ·
goedemiddag, helaas heeft de motor geen kentekenbewijs en heb ik geen documenten kunnen vinden die te maken hebben met de aankoop door mijn overleden broer.
Ik begrijp nu wel dat het heel lastig zal zijn om de waarde te bepalen van de motor.
Frame zonder papieren en een motorblok .
Wat zou het beste zijn bij eventuele verkoop?
E-bay ?
Ik hoor graag van u.
En als het lukt om de motor aan de praat te krijgen laat ik het ook even weten.

#9 ·
Ik schrijf maar even in het Nederlands.

Kijk eerst of je vonk hebt:
bougies eruit draaien en weer in bougiekabel steken, 12 V accu aansluiten, contact aan,uiteinde bougie op blok, hou je vingers op de rubber, kickstarter omlaag trappen/duwen. Dan de andere bougie.

Vonken ze, dan check of er genoeg oile (bij MOTUL 3000 20-50W) in het blok zit. Paar jkeer goed kicken om olie omhoog te pompen.
Benzine (ik gebruik altijd SHELL VPoower of BP Ultimate. Formeel E5 maar er zit 0 ethanol in.
Nu maar kicken, of in zijn 1, achteruit tegen de compressie en iemand laten duwn. Op het moment je de koppeling op laat komen kont omhaag en op het zadel laten vallen...

Suc6.

#16 ·
Nee, maar we kunnen wel ff op onderzoek uit

• Helpful
Reactions: Dutchy