Ik heb een 2014 F3 675, die het koppelingsmandprobleem had, wat betekende dat de mand een heleboel "vingers" afwierp en granaatscherven in de motor rondvlogen. Omdat ik hem in 2017 nieuw kocht, viel hij nog onder de garantie in het voorjaar van 2018, toen de mand brak bij ongeveer 3800 mijl.
De motor naar DucShop in GA gebracht; het duurde bijna 6 maanden voordat de vervangende motor arriveerde, en ik kreeg de motor terug in december 2018 met een nieuwe 2018/19 motor.
Na 450 mijl liet een klep in cilinder 1 vallen.
Terug naar DucShop, MV stuurde een andere motor, kreeg de motor terug in slechts een paar maanden - veel sneller.
Die motor ging ongeveer 100-150 mijl mee, liet weer een klep vallen; deze keer, omdat ik bekend was met het geluid, heb ik de motor op tijd uitgeschakeld om te voorkomen dat hij volledig werd vernietigd.
Terug naar DucShop; in eerste instantie probeerde MVA NA een cilinderkop te vinden die ergens hier in de buurt was, maar na een paar dagen vonden ze het vooruitzicht om er een lapmiddel op te plakken niet prettig, dus stuurde MVA een andere motor.
Ik ben er vrij zeker van dat hij in slechts een paar weken uit Italië hier aankwam - ik denk dat ik hem in 3 weken (!) terug had van DucShop!
Ik geloof dat dit een 2019 motor is.
Hij is al een paar duizend mijl in orde, dus ik denk dat ik klaar ben om te gaan.
Ik kan MVA niet kwalijk nemen hoe ze voor me hebben gezorgd, ze knipperden nooit echt met hun ogen toen ze het dure moesten doen en het verzenden van onderdelen uit Italië is echt versneld.
Hoe dan ook, veel succes, ik hoop dat je zo snel mogelijk weer op je F3 kunt zitten!
King Williams