MV Agusta Forum banner
41 - 60 of 60 Posts
Natknąłem się dziś na to zdjęcie, dzięki Moto Social. Nie jestem pewien, czy osłona instrumentów została usunięta, aby dodać do wyglądu... ale każda jazda w mokrą pogodę z pewnością spowodowałaby problemy.

Jednak kluczem jest to, że widać, jak wygląda ten konkretny, niestandardowy reflektor.
 
Discussion starter · #42 ·
Natknąłem się dziś na to zdjęcie, dzięki Moto Social. Nie jestem pewien, czy osłona instrumentów została usunięta, aby dodać do wyglądu... ale jazda w mokrych warunkach pogodowych z pewnością spowodowałaby problemy.

Jednak kluczem jest to, że widać, jak wygląda ten konkretny reflektor z rynku wtórnego.

View attachment 488830
omfg, jesteś gość! Mam szybę przednią puig, ale o wiele łatwiej mogę sobie wyobrazić, jak by to wyglądało.

Na podstawie tych dźwigni z rynku wtórnego były to prawdopodobnie naprawy po upadku przez osobę o wiele bardziej zdecydowaną niż ja.

Szczerze mówiąc, nie jest tak źle. Ostatecznie podejmę decyzję i na pewno zamieszczę wyniki w wątku, ale wow, to otwierające oczy. Naprawdę nie wygląda okropnie, nie sądzisz?
 
omfg jesteś gościem! Mam szybę przednią Puig, ale o wiele łatwiej mogę sobie wyobrazić, jak by wyglądała.

Na podstawie tych dźwigni z rynku wtórnego były to prawdopodobnie naprawy po upadku przez osobę o wiele bardziej zdecydowaną niż ja.

Szczerze mówiąc, nie jest tak źle. W końcu podejmę decyzję i na pewno opublikuję wyniki w wątku, ale wow, to otwiera oczy. Naprawdę nie wygląda to strasznie, nie sądzisz?
Myślę, że ze wszystkich niestandardowych (oryginalnych) opcji reflektorów - jest to zdecydowanie najlepiej wyglądająca opcja.
 
Discussion starter · #45 ·
Myślę o tym reflektorze:

I zamontuję go za pomocą tego wspornika:

Będzie ładnie wyglądać :)
 
Trochę dziwne, że strona produktu nie pokazuje wzoru światła. Recenzje wydają się nieco naciągane. Czy znalazłeś jakieś filmy, które pomogą? Pamiętaj, że społeczności "Cafe" często szukają fajności i tego, co sąsiedzi "motocykliści" publikują na IG. Nie bądź tym gościem, lol. Z pewnością jest niedrogi.
 
Reflektory to trudna decyzja. Reflektor TVL kosztuje 1180 dolarów, a kiedy próbowałem zmodernizować 2015 BMWGS1200R do LED, OEM kosztowało to 1800 dolarów.

Jeśli reflektor nie emituje odpowiedniego światła dla Twoich upodobań, wybierz światła pomocnicze:

Clearwater Lights LED Światła motocyklowe i pojazdy terenowe lub


Istnieją porównania obu na stronie https://advrider.com/f/threads/denali-d4-versus-clearwater-lights.1326733/

Wybrałem Denali DM 2.0 i działają świetnie. Zdjęcie nie przedstawia DM 2.0
 
Tylko szybki post na wypadek, gdyby to w ogóle pomogło... Mam to na moim 920...

Image


Image


Szczerze mówiąc, nie jestem w 100% przekonany do estetyki obudowy, której użyłem (trochę zbyt retro/zaokrąglona jak dla mnie), ale pasowała do oryginalnego wspornika z kilkoma podkładkami, więc (y) chyba... Konfiguracja LED jest o wiele jaśniejsza niż standardowe żarówki halogenowe, a rozkład wiązki jest w porządku, gdy dostosujesz kąt do swoich upodobań. Wyciągnięcie kierunkowskazów daje również dość czysty wygląd, gdy wszystko jest zaciemnione.

Współpracuję z innym dostawcą reflektora do 1090RR - może zamieszczę kilka nowych zdjęć, gdy już je założę.

I tylko spełniające się zdjęcie reflektora 920 w nieco innym otoczeniu 😉 LOL

Image
 
BTW - w razie potrzeby specyfikacji podczas zakupów, to lampa 7" wewnątrz obudowy, a śruby OEM z boku mają gwint M8 (nie chcę tu spamować, ale to chyba jedyna przydatna rzecz w moim poście!). :)
 
  • Like
Reactions: cruiser
Wygląda dobrze jako niedrogi, niezbędny zamiennik... ale wolę wygląd oryginalnego projektu Massimo Tamburiniego.
 
Tak, w sumie się zgadzam - zależy to od kąta, pod jakim patrzysz na rower z moim ustawieniem. Nadal mam oryginalny, ale nie mogę znaleźć wysokiej jakości żarówek LED, które pasowałyby do obudowy OEM, co było powodem wymiany w pierwszej kolejności. Nie chcę jednak zawłaszczać tematu, to zupełnie inny wątek...!
 
  • Like
Reactions: esq'z me
Discussion starter · #52 ·
Okej, jesteśmy rok później. Taśma działała przez kilka razy, kiedy jeździłem, po raz pierwszy miałem szczeniaka i nie miałem zbyt wiele czasu na jazdę.

Złamałem mocowanie reflektora, próbując zainstalować ten zamiennik, myślę, że było trochę za duże haha.

zamierzam skleić to z powrotem za pomocą JB weld z reflektorem na nim, a następnie ponownie zamontować na rowerze, to powinno dobrze trzymać :)

idąc dalej z kanibalizacją wtyczki, chyba że ktoś zasugeruje inaczej.
 
Discussion starter · #54 ·
@ahaussmann123 ummm, nie wstrzymuj oddechu, to nie zadziała. JB nie jest magiczny. Musisz zdobyć nowy/używany wspornik reflektora. Przepraszam, że psuję zabawę. Szybkie wyszukiwanie: 2006 MV Agusta Brutale 910s 910 S Uchwyt reflektora Wspornik Mocowanie Stay 800099277 na sprzedaż online | eBay
Naprawdę się z tym nie zgadzam. Spójrz na te zdjęcia, jest mocniejsze niż oryginał :p

Mówiąc poważnie, mocowanie OEM jest za małe, musiałbym przejść na rynek wtórny, czyli brzydki. Jeśli to poradzi sobie z trudną instalacją na miejscu. to myślę, że będzie dobrze, na pewno będę was informował!

Następne jest okablowanie, ale w tym tygodniu było zimno, a w garażu nie ma ogrzewania.


Image
w
Image
 
Discussion starter · #56 ·
"Żyj i ucz się", jak to się mówi. :rolleyes:
Po przespaniu się z tym, myślę, że masz dobry punkt, żeby nie polegać tylko na JB weld. Zwłaszcza po latach.

Trochę poczytałem, co jeśli użyję blachy i nitów zrywalnych, żeby to razem trzymać i dodatkowo wzmocnić, żeby to naprawić na stałe?

Nie sądzę, żeby nowa część OEM to rozwiązała, światło jest po prostu za szerokie dla tego mocowania. Musiałbym ponownie spróbować je poszerzyć, co znowu mogłoby się nie udać.
 
Znajdź lokalnego producenta części metalowych i spawaj metodą TIG, tak jak zaleca @Amplific. Jeśli zdecydujesz się na tę metodę, pamiętaj, aby zabrać ze sobą reflektor do pomiaru. Najprawdopodobniej od wewnątrz zostanie użyte połączenie zakładkowe. Jeśli wszystko zepsujesz, jest eBay, aby zacząć od nowa.

Pomysł: kup używaną jednostkę, taką jak ta z poprzedniego linku eBay. Podziel ją na dwie części. Jedna połowa powinna zawierać otwór montażowy. Spawaj metodą TIG identyczny zaczep na drugiej połowie. — Możesz użyć uszkodzonego wspornika do kanibalizacji. Pilnikuj i wyczyść, aby były wyrównane. Możesz również dodać materiał w miejscu podziału z nowym otworem montażowym. ALE może to nie pasować między twoimi widelcami. Po prostu myślę na głos bez wizualizacji przed sobą.
 
Discussion starter · #59 ·
W końcu.

Praca była szalona. Życie było szalone. Muszę wyjechać z miasta, jeśli chcę wrócić do tego hobby. Dostałem "nowy" wspornik i musiałem zeszlifować może 1/8 materiału po bokach, żeby działał. Muszę naprawdę jechać z dużą prędkością, żeby zobaczyć, czy utrzyma kąt.

Wygląda świetnie! Z kierunkowskazami Rizoma i szybą jest naprawdę agresywny. Jest znacznie jaśniejszy niż fabryczny, chociaż wzór światła nie jest tak szeroki. Myślę, że z błotnikiem z włókna węglowego i wszystkimi nowymi światłami LED, ten motocykl został wprowadzony w obecną dekadę.

-- Plamy oleju pochodzą z pozostawienia go na stopce przez cały rok, pamiętajcie, żeby używać tylnego podnośnika, panowie!
 
41 - 60 of 60 Posts