Witajcie,
Niestety, soczewka odpadła z mojego Brutale z 2004 roku podczas jazdy z dużą prędkością i roztrzaskała się na pył. Przykleiłem ją ponownie, ale najwyraźniej nieprawidłowo. Miałem również kolizję przy małej prędkości w zeszłym sezonie, co mogło pomóc w jej poluzowaniu.
Wygląda na to, że moje opcje ograniczają się do wymiany OEM od startwin za 600 $, lub modernizacji reflektora z rynku wtórnego za nieco mniej, ponieważ nie produkują samych szklanych paneli. Jeśli masz dobrą (poniżej 500 $) opcję wymiany szkła, daj mi znać!
Myślę o modernizacji czegoś za pomocą części z rynku wtórnego, takich jak te podlinkowane poniżej. Potrzebuję tylko pomocy przy okablowaniu, mam tam zupełnie nowy SPU i naprawdę nie chcę go spalić ani uszkodzić.
Myślałem, że mógłbym użyć starej obudowy, zdemontować ją i podłączyć do złącza H4, a następnie uszczelnić i ukryć za światłem, w ten sposób nie muszę za dużo ciąć, łączyć i potencjalnie powodować zwarcia. Czy to zadziała? Jeśli nie, wszelka pomoc przy bezpośrednim okablowaniu byłaby pomocna.
-----
speedmotoco.com
Coś takiego mógłbym podłączyć złącze H4 do świateł drogowych i połączyć część DRL z przewodem świateł mijania, podobnie jak w filmie poniżej, tak? Musiałbym zmierzyć, czy mógłbym dopasować wspornik MV lub użyć mocowań widelcowych, takich jak te w reklamie powyżej.
------
speedmotoco.com
Coś takiego musiałbym jednak podłączyć bezpośrednio, nie jestem pewien, czy to w ogóle możliwe? Być może mógłbym skanibalizować złącze z uszkodzonego reflektora, ale czy to w jakikolwiek sposób potencjalnie zepsułoby SPU? Również opinie, czy wyglądałoby to dobrze na Brutale?
Patrząc na schemat okablowania, wydaje się, że piny są wyrównane. Potencjalnie mógłbym połączyć światła mijania i drogowe, wygląda na to, że jest trzeci przewód ze świateł drogowych, który byłby światłami „parkingowymi/bocznymi”, czy to te żarówki 5W?
Są to obie żarówki halogenowe, czy dobre stare połączenie i uszczelnienie spowoduje tu problemy? Zakładając, że zrobię to poprawnie?
---
Naprawdę staram się uniknąć wydawania więcej niż 500 $ i/lub ponownego smażenia mojego SPU (ponieważ to kolejne 500 $ haha) Mam w drodze szczeniaka, więc budżet i czas na motocykl będą tego lata niższe.
Ostateczne przemyślenia: Czy mógłbym po prostu zakryć światła jakimś półprzezroczystym klejem lub może przezroczystym winylem? Coś, co pozwoli mi przetrwać sezon lub do czasu, aż pojawi się dobra oferta na Ebay? Nie planuję zabierać jej na żadne pokazy motocyklowe w najbliższym czasie, może dzień na torze w tym roku, została uszkodzona przez 3 sezony miejskich nadużyć.
Dzięki wszystkim!
Niestety, soczewka odpadła z mojego Brutale z 2004 roku podczas jazdy z dużą prędkością i roztrzaskała się na pył. Przykleiłem ją ponownie, ale najwyraźniej nieprawidłowo. Miałem również kolizję przy małej prędkości w zeszłym sezonie, co mogło pomóc w jej poluzowaniu.
Wygląda na to, że moje opcje ograniczają się do wymiany OEM od startwin za 600 $, lub modernizacji reflektora z rynku wtórnego za nieco mniej, ponieważ nie produkują samych szklanych paneli. Jeśli masz dobrą (poniżej 500 $) opcję wymiany szkła, daj mi znać!
Myślę o modernizacji czegoś za pomocą części z rynku wtórnego, takich jak te podlinkowane poniżej. Potrzebuję tylko pomocy przy okablowaniu, mam tam zupełnie nowy SPU i naprawdę nie chcę go spalić ani uszkodzić.
Myślałem, że mógłbym użyć starej obudowy, zdemontować ją i podłączyć do złącza H4, a następnie uszczelnić i ukryć za światłem, w ten sposób nie muszę za dużo ciąć, łączyć i potencjalnie powodować zwarcia. Czy to zadziała? Jeśli nie, wszelka pomoc przy bezpośrednim okablowaniu byłaby pomocna.
-----
7 Inch Motorcycle Multi Projector LED headlight w/brackets DANG!
7 Inch Motorcycle Multi Projector LED headlight w/brackets DANG Cafe Racer Motorcycle LED headlight, streetfighter headlight , naked bike headlight, motorcycle headlight kit, Off road headlight Kit , LED Motorcycle headlight , Dual Sport headlight

Coś takiego mógłbym podłączyć złącze H4 do świateł drogowych i połączyć część DRL z przewodem świateł mijania, podobnie jak w filmie poniżej, tak? Musiałbym zmierzyć, czy mógłbym dopasować wspornik MV lub użyć mocowań widelcowych, takich jak te w reklamie powyżej.

Motorcycle Dual Stacked Projector Headlight | E Marked | DOT Approved
Dual Stacked Streetfighter Projector Headlight This Is A Great Looking Headlight Set Which Is Totally Street Legal And Can Be Easily Mounted To Most Motorcycles. Super Bright Projectors With 55W Halogen Bulbs Consisting Of High And Low Beam + Parker / Side Light. Top Light In The Stack Is...

Coś takiego musiałbym jednak podłączyć bezpośrednio, nie jestem pewien, czy to w ogóle możliwe? Być może mógłbym skanibalizować złącze z uszkodzonego reflektora, ale czy to w jakikolwiek sposób potencjalnie zepsułoby SPU? Również opinie, czy wyglądałoby to dobrze na Brutale?
Patrząc na schemat okablowania, wydaje się, że piny są wyrównane. Potencjalnie mógłbym połączyć światła mijania i drogowe, wygląda na to, że jest trzeci przewód ze świateł drogowych, który byłby światłami „parkingowymi/bocznymi”, czy to te żarówki 5W?
Są to obie żarówki halogenowe, czy dobre stare połączenie i uszczelnienie spowoduje tu problemy? Zakładając, że zrobię to poprawnie?
---
Naprawdę staram się uniknąć wydawania więcej niż 500 $ i/lub ponownego smażenia mojego SPU (ponieważ to kolejne 500 $ haha) Mam w drodze szczeniaka, więc budżet i czas na motocykl będą tego lata niższe.
Ostateczne przemyślenia: Czy mógłbym po prostu zakryć światła jakimś półprzezroczystym klejem lub może przezroczystym winylem? Coś, co pozwoli mi przetrwać sezon lub do czasu, aż pojawi się dobra oferta na Ebay? Nie planuję zabierać jej na żadne pokazy motocyklowe w najbliższym czasie, może dzień na torze w tym roku, została uszkodzona przez 3 sezony miejskich nadużyć.
Dzięki wszystkim!