MV Agusta Forum banner

Jutro jadę na pokaz EV.

495 views 17 replies 7 participants last post by  turbohawk  
#1 ·
Ale jestem rozdarty. Cena została obniżona o 7 tys. USD, ale i tak będzie to 19 tys. USD OTD, nawet po tej ogromnej obniżce ceny. Naprawdę lubię mojego Tigera 1200 Rally Pro, to świetna maszyna, pomijając wał korbowy T-plane, który sprawia, że jest nieco "nierówny" przy wyższych prędkościach (co w Teksasie na autostradach może wynosić 90+ MPH dzięki wyższym limitom prędkości), a przy tych prędkościach staje się to dość irytujące ze względu na wibracje. Chcę PŁYNNOŚCI. Ale uwielbiam WSZYSTKO inne w nim, napęd wałem, półaktywne zawieszenie i brak konieczności myślenia/martwienia się o łańcuch było uwalniające.

Chyba jeśli zakocham się w demo, opublikuję zdjęcia nowej maszyny, jednak nie mogą mnie zaniżać przy wymianie, co zabiło transakcję w kwietniu, choć cena była o 7 tys. USD wyższa.

Trzymam kciuki.

Jeśli ktoś miał Tigery, co możecie mi powiedzieć, co sprawia, że cieszycie się, że dostaliście EV/LXP zamiast nich?

Na zdrowie!
 
#3 ·
Jestem jednak rozdarty. Cena została obniżona o 7 tys. USD, ale i tak będzie to 19 tys. USD OTD, nawet przy tej ogromnej obniżce ceny. Naprawdę lubię mojego Tigera 1200 Rally Pro, to świetna maszyna, pomijając wał korbowy T-plane, który sprawia, że jest nieco "nierówny" przy wyższych prędkościach (co w Teksasie na superpłytach może wynosić teraz 90+ MPH dzięki wyższym limitom prędkości) i przy tych prędkościach staje się to dość irytujące ze względu na wibracje. Chcę PŁYNNOŚCI. Ale uwielbiam WSZYSTKO inne w nim, napęd wałem, półaktywne zawieszenie i brak konieczności myślenia/martwienia się o łańcuch było wyzwalające.

Myślę, że jeśli zakocham się w demo, opublikuję zdjęcia nowej maszyny, jednak nie mogą mnie zaniżać w rozliczeniu, co zabiło transakcję w kwietniu, choć cena była o 7 tys. USD wyższa.

Trzymam kciuki.

Jeśli ktoś miał Tigery, co możecie mi powiedzieć, co sprawia, że cieszycie się, że dostaliście EV/LXP zamiast nich?

Na zdrowie!
Mój brat (Niemcy) ma 660 Tigera i uwielbia go, kupił go w zeszłym miesiącu, ma już 4000 km na liczniku, ale to nie jest powód odpowiedzi, zdecydowałem się kupić Triumph speed triple RX, złożyłem zamówienie, ale im więcej myślałem o transakcji, tym bardziej zdawałem sobie sprawę, że zostałem oszukany. Cena katalogowa RX 18 995 funtów Wiem na pewno, że zarabiają 10/12% na liście, więc weźmy 10% 1899 funtów zysku, zaoferowali 7000 funtów na wymianę, więc to wartość wymiany 11 995 funtów Gwarantuję, że mój motocykl będzie stał w ich salonie za 15 500 funtów, prawdopodobnie sprzedaliby go za 15 000 funtów, więc to 1899 funtów + 3005 funtów zysku, to 4904 funtów na jednej transakcji, pomyślcie długo i ciężko o transakcjach wymiany, zróbcie obliczenia.
 
#5 ·
Mój brat (Niemcy) ma 660 Tigera, uwielbia go, kupił w zeszłym miesiącu już 4000 km na liczniku, ale to nie jest powód odpowiedzi, zdecydowałem się kupić Triumph speed triple RX, złożyłem zamówienie, ale im więcej myślałem o transakcji, tym bardziej zdawałem sobie sprawę, że zostałem oszukany. Cena katalogowa RX £18,995 Wiem na pewno, że zarabiają 10/12% na liście, więc weźmy 10% £1,899 zysku, zaoferowali £7000 na wymianę, więc to wartość odkupu £11,995 Gwarantuję, że mój motocykl będzie stał w ich salonie za £15,500, prawdopodobnie sprzedaliby go za £15,000, więc to £1,899 + £3,005 zysku, to £4,904 na jednej transakcji, pomyśl długo i ciężko o transakcjach odkupu, zrób obliczenia.
Wymiana dla mnie jest po prostu najłatwiejszą opcją i tak, stracę co najmniej 2-3 tys. potencjalnej ceny sprzedaży, jeśli sprzedam go bezpośrednio, ALE jestem BARDZO na wsi i to po prostu zbyt dużo czasu/kłopotów, aby było warto. Skontaktowałem się ze wszystkimi jeźdźcami, których znam i albo rezygnują z jazdy całkowicie LUB są tacy jak ja, mają już więcej motocykli, niż jakakolwiek rozsądna osoba powinna posiadać. ;)
 
#7 ·
turbohawk tak, widziałem to, ale pamiętaj, że jesteś kupującym i masz prawo wyboru, jeśli nie jesteś zadowolony, przejdź do innego dostawcy, sprzedaż motocykli jest w tej chwili trudna, więc nie spiesz się, skup się i kiedy będziesz gotowy, zrób to.
Absolutnie! Zaufaj mi, nigdy nie spieszę się z zakupem motocykla. Nigdy. Zarządzałem bardzo dużym sklepem "Big 4" w latach 80-tych i 90-tych i wiem o WSZYSTKICH marżach, sztuczkach itp. Nie oczerniam dealera, aby osiągnąć zysk, ponieważ chcę, aby z radością prowadził działalność dla MOICH potrzeb, kiedy/jeśli zajdzie taka potrzeba. Problem polega na tym, jak mówisz, że ekonomia nie działa na ich korzyść, a tutaj w USA ludzie NIE wydają pieniędzy na zabawki, którymi tutaj w USA są motocykle. NIE są poważnym środkiem transportu jak w innych krajach. 5+ LXP i EV stoją w różnych salonach w Teksasie (czyli aż 10+ motocykli MV Agusta ADV czekających na właścicieli). To 10 motocykli, które gniją na podłodze salonu od prawie 2 lat (teraz 3 lata modelowe). A teraz, gdy wszyscy ci dealerzy NIE ujawnili z góry, że nie ma zestawu wyścigowego, wow.
 
#9 ·
Jestem jednak rozdarty. Cena została obniżona o 7 tys. USD, ale i tak będzie to 19 tys. USD OTD, nawet przy tej ogromnej obniżce ceny. Naprawdę lubię mojego Tigera 1200 Rally Pro, to świetny motocykl, pomijając wał korbowy T-plane, który sprawia, że jest trochę "nierówny" przy wyższych prędkościach (co w Teksasie na super autostradach może wynosić teraz 90+ MPH dzięki wyższym limitom prędkości), a przy tych prędkościach wibracje stają się dość irytujące. Chcę PŁYNNOŚCI. Ale uwielbiam WSZYSTKO inne w nim, napęd wałem, półaktywne zawieszenie i brak konieczności myślenia/martwienia się o łańcuch było wyzwalające.

Myślę, że jeśli zakocham się w demo, opublikuję zdjęcia nowej maszyny, jednak nie mogą mnie zaniżać przy wymianie, co zabiło transakcję w kwietniu, choć cena była o 7 tys. USD wyższa.

Trzymam kciuki.

Jeśli ktoś miał Tigery, co możecie mi powiedzieć, co sprawia, że cieszycie się, że dostaliście EV/LXP zamiast nich.

Na zdrowie!
 
#10 · (Edited)
Jak było?
Najlepszym sposobem, aby to opisać, jest 900-centymetrowy motocykl sportowy przebrany za motocykl ADV. Hamulce, moc, prowadzenie, dźwięk wydechu, wszystko wspaniałe. Ten, którym jechałem, miał dziwne odczucie na pierwszym biegu przy początkowym załączeniu sprzęgła, ale nie przenosiło się to na żaden inny bieg. Oto klip wideo, jeśli chcesz je zobaczyć. Byłem w dość dużym ruchu, ale takie jest życie, gdzie te salony znajdują się w pobliżu. Chciałem LXP, ale bez "zestawu wyścigowego" ORAZ brakujących wsporników do twardych sakw, więc nie ma sprzedaży.

https://rumble.com/v6xn6jk-2024-mv-agusta-enduro-veloce-demo-ride-part-1-of-7.html
 
#11 ·
Mam kilka pytań dotyczących LXP i/lub EV w odniesieniu do systemu śledzenia "satelitarnego". Czy jest to część systemu bezpieczeństwa od MV, czy też element instalowany przez dealera? Zapytam ich o to bezpośrednio, ale chciałbym zapytać obecnych właścicieli, żeby mnie nie oszukano. Czy jest opłata abonamentowa? Czy mogę to łatwo dezaktywować lub usunąć? Nie potrzebuję czegoś takiego, moje środki bezpieczeństwa i szczegóły sprawiają, że takie rzeczy są całkowicie zbędne.

Ciekawe jest również to, że musiałem uświadomić 2 dealerów, że modele LXP/EV 2024 są teraz objęte 5-letnią gwarancją (od ogłoszenia z 29 kwietnia tego roku) i że tłumik Termignoni jest homologowaną częścią zatwierdzoną przez EPA i Euro 5 i NIE jest zakazany przez EPA, jak twierdzili. Skąd wzięli te błędne argumenty, skoro jest to wyraźnie stwierdzone na stronie internetowej MV Agusta USA? Zatem jeden dealer był naprawdę ciekawy i zajrzał do skrzyni i voila! Było! Drugi nadal zachowuje się tak, jakby nie mógł wejść do "skarbca" i zajrzeć. Przysięgam... coś jest nie tak z tym pokoleniem dealerów. Moje przeczucie mówi mi, żebym odszedł. Ale włoska część mojej duszy mówi vivi la tua vita al meglio! :cool:
 
#12 ·
Również nie aktywowałem systemu śledzenia. Mój rower jest bezpiecznie przechowywany w garażu z alarmem, więc jestem trochę zdenerwowany, żeby grzebać przy rowerze, kiedy wszystko działa teraz idealnie......... Jeśli chodzi o klakson, założyłem, że to problem specyficzny dla mojego roweru, więc wspomniałem o tym podczas przeglądu po 600 milach. Mechanik rozebrał go, złożył ponownie, a następnie odkrył, że wszystkie takie były. Moją jedyną inną skargą jest to, że siedzenie nie jest szczególnie wygodne - do 2 godzin jest ok, ale w tym momencie moja pupa potrzebuje przerwy! Poza tymi drobnymi wadami, uwielbiam ten rower. Mam opony szosowe i prowadzenie jest fantastyczne. Czuję, że radzi sobie z (wieloma) nierównościami na drodze znacznie lepiej niż mój telewizor, a kierownica jest szybsza i bardziej responsywna. Zdecydowanie świetna zabawa podczas jazdy po krętych drogach.
 
#13 ·
Ja również nie aktywowałem systemu śledzenia. Mój motocykl jest bezpiecznie przechowywany w garażu z alarmem, więc jestem trochę zdenerwowany majstrowaniem przy motocyklu, gdy wszystko teraz działa idealnie.........
Jeśli chodzi o klakson, założyłem, że to problem specyficzny dla mojego motocykla, więc wspomniałem o tym podczas przeglądu po 600 milach. Mechanik rozebrał go, zrekonstruował, a następnie odkrył, że wszystkie takie były. Moją jedyną inną skargą jest to, że siedzenie nie jest szczególnie wygodne - do 2 godzin jest ok, ale w tym momencie mój tyłek potrzebuje przerwy! Poza tymi drobnymi problemami, uwielbiam ten motocykl. Mam opony drogowe, a prowadzenie jest fantastyczne. Czuję, że radzi sobie z (wieloma) nierównościami na drodze znacznie lepiej niż mój TV, a kierownica jest szybsza i bardziej responsywna. Zdecydowanie świetna zabawa podczas jazdy po krętych drogach.
Czy masz jakieś pojęcie, jakiej marki/serwisu jest lokalizator satelitarny?

Przykro mi słyszeć o 2-godzinnym siodle... Brzmi jak mój Yamaha Tenere 700 z 2023 roku. Wspaniały motocykl, ale siedzenie... auć z bólem miednicy po około czasie na zatankowanie... i natychmiast wznowił tortury po ponownym wyruszeniu w drogę. Tiger 1200 ma co najmniej 4-godzinne siedzenie, gdzie w tym momencie jazdy (z przerwami na tankowanie/toaletę) zaczynam odczuwać pewną bolesność siodła. Dość drastyczna różnica. Podobnie jak w moim Concours 14, prawie całodniowe siodło, lub najbliższe temu, z JAKIEGOKOLWIEK motocykla, który posiadałem do długich jazd. Mogę jeździć na nich cały dzień, jeśli zajdzie taka potrzeba... po prostu mam jacuzzi w gospodzie na noc.

Zdecydowanie UWIELBIAŁEM jazdę na Enduro Veloce, podczas gdy żadne pokonywanie zakrętów poza szybkim pokonywaniem wiaduktów było dostępne w zakresie jazdy demonstracyjnej, prowadzenie było ZWINNE i DOSKONAŁE, wraz ze WSZYSTKIMI ważnymi aspektami dobrze zaprojektowanego i zbudowanego motocykla. Prawdopodobnie jest wart każdego grosza. W moim przypadku mam motocykl, który zaznacza te same pola. Moją prawdziwą skargą na mojego Tigera podczas długich jazd są wibracje wału korbowego w płaszczyźnie T, które wydają się narastać w nerwach moich dłoni z czasem, ale mówimy o 5+ godzin nudnych przejażdżek po super-płytach, których unikam jak zarazy, ale czasami były nieuniknione. Żaden motocykl nie jest idealny, jak dotąd, a Triumph Corp pozostawia wiele do życzenia w moich interakcjach z nimi. Nigdy do mnie nie oddzwonili, nawet po 3 próbach rozmowy z kimś w Triumph HQ USA. Może MV Agusta zrobi to samo, dowiem się dopiero, gdy do nich zadzwonię. Kawasaki, Yamaha, obaj, słuchali i oferowali środki zaradcze na moje skargi. Dlatego ZDECYDOWANIE kupiłbym ponownie od tych 2 firm motocyklowych w przyszłości, JEŚLI produkują to, czego chcę. W tej chwili nic nie łechce mojej fantazji w ich obecnej ofercie.
 
#16 ·
Z poprzednich wątków o innych modelach; Uważam, że Mobisat można łatwo usunąć, nie wpływa to na nic innego i ma ogromny pobór mocy, gdy subskrypcja nie jest aktywowana.
 
  • Helpful
Reactions: turbohawk
#17 ·
Jak wyżej, po prostu go odłącz. Rozładowuje baterię, a aplikacja i tak jest do bani. I tak nie mogłem uruchomić swojego na SV, ponieważ jest do bani i tak nie jest rozpoznawany przez moje firmy ubezpieczeniowe, więc poprosiłem ich, żeby zostawili go odłączonego na LXP i wkrótce usunę go z drugiego.
 
#18 ·
Jak wyżej, po prostu go odłączasz. Rozładowuje to akumulator, nie w ogromnym stopniu, ale jeśli nie jest używany, będzie się rozładowywał, jeśli nie jest ładowany. I tak nie mogłem uruchomić swojego na SV, ponieważ jest do niczego i tak nie jest uznawany przez moich ubezpieczycieli, więc poprosiłem ich, żeby zostawili go odłączonego na LXP i wkrótce usunę go z drugiego.
Ciekawi mnie tylko, jaka była subskrypcja roczna lub miesięczna? Z jakiegoś powodu dealerzy wydają się również nie mieć tych informacji pod ręką. Czy widzę niepokojący trend? Brak informacji. I tylko JEDNO miejsce faktycznie to zrobiło i próbuje dowiedzieć się tych rzeczy dla mnie. Lenistwo czy głupota?