MV Agusta Forum banner

1 - 7 of 7 Posts

·
Ambassador / 007 , , Waiting for new bike
6,135 Posts
Discussion Starter #3
Luca's comments

9 Novembre 2006

Piccolo aggiornamento

Oggi finalmente siamo scesi in pista!

Posso solo dire che la moto va veramente forte, anche se per adesso non è in configurazione Superbike.

Non posso dire in quanto ho girato... però posso dirvi che guidare questa moto da proprio un bel gusto!

Stiamo preparando grandi progetti per il prossimo anno. Il progetto è partito solamente 2 settimane fa, ma tutto sta andando a meraviglia e sono sicuro che ci sarà da divertirsi MOLTO!

Intanto vi confermo che nel 2007 correrò nell' AMA Superbike , e non Superstock :)
Inizierò a prendere la mano con la Superbike e con la sua potenza... credo che sia un'ottima opportunità per poi poter imparare molto e prepararmi all'ultimo salto, il mondiale Superbike!

Adesso qui sono le 21.35 , siamo appena tornati da cena e credo che andrò a letto molto presto. Domattina alle 7 suonerà la sveglia quidni devo dormire presto!
Mi aspetta un'altra intensa giornata di lavoro... CHE SPETTACOLO!

Il meteo non era dei migliori, la mattina era fresco e l'asfalto non si è mai scaldato in tutta la giornata. Domani le condizioni dovrebbero migliorare... speriamo bene :)

Never pay again for live sex! | Hot girls doing naughty stuff for free! | Chat for free!

·
Ambassador / 007 , , Waiting for new bike
6,135 Posts
Discussion Starter #4
TRANSALTE:

Luca's comments

--------------------------------------------------------------------------------.

9 November 2006

Small updating

Today finally we are come down in track!

I am able alone to say that the movement goes really strong, even if for now is not in configuration Superbike.

I cannot say as I turned... however I am able dirvi that to drive this movement from actual a fine flavor!

We are getting ready large projects for the next year. The project left alone 2 weeks does, but all is going to wonder and I am secure than there will be to amuse itself A LOT!

Meanwhile I confirm yourselves that in 2007 it will run nell' LOVES Superbike, and not Superstock I Will Begin to take the hand with the Superbike and with its power... I believe that is an excellent opportunity for then to be able to learn a lot and to get ready me to the last leap,
the world Superbike!

Now here they are the 21.35, just we returned from supper and I believe that go to read a lot soon. Tomorrow morning to 7 it will play the time to get up quidni I should sleep soon! It waits me another intense work day... THAT SHOW!

The meteo is not of the better, the morning was fresh and I pave it never has heated in all the day. Tomorrow the conditions should improve... we hope well

Never pay again for live sex! | Hot girls doing naughty stuff for free! | Chat for free!

·
Pimp of posts
6,301 Posts
1 - 7 of 7 Posts