MV Agusta Forum banner

1 - 10 of 10 Posts

·
Registered
9 Posts
Discussion Starter #1
Hi all,
Anyone had some info (from any country) about projected delivery times/schedules for the new F4 1000R? :) Any feedback appreciated.
Ciao!
Tadeyev

·
Registered
5,193 Posts
My mates ordered one, from an independant dealer I may add, and has been told 3 to 4 weeks.

·
Registered
9 Posts
Discussion Starter #8
Hey bedankt! Thanks!

Leuk zo een filmpje te zien! En wonderbaarlijk- hij werkte meteen op mijn browser zonder probleem, wat ongekend is zowat.
De zwarte wielen horen echt bij dese kleur combo; ik denk de rood-silver versie van de R echt silver kleurig wielen nodig heeft.
Maar ik ga voor deze versie.
Ten opzicht van de veel duurdere Senna, Veltro etc. is dit echt waar voor het geld..Hoewel het toch een stapel duiten blijft..
(Dutch language can also be nice :)

Cool to see this film! And wonder of wonders, it worked on my browser with no probs, unbelieveable!

The black rims really belong to this color combo; the red silver version will need silver wheel to look right.
But this is the bike and version for me! :guitarist :drummer:
In comparison to the much more expensive Senna, Veltro etc. this is real value for money...even if it still is expensive!
Thanks for showing this!
Tadeyev

·
Registered
110 Posts
Nou bedankt, dat was was best wat. Als m'n spaar varken wat dikker zou zijn zou ik 'r best wel een in de garage willen stoppen.

Maar best tevreden met de inhoud nu

Edu
916
749
MV F4 750
650SL
TT2

1 - 10 of 10 Posts