problemas con una brutale 750 - MVAgusta.net

LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 3 (permalink) Old 09-21-2010, 11:23 PM Thread Starter
New Member

problemas con una brutale 750

Amigos, espero me ayuden. Tengo una brutale 750, 2004. con 3000 kms, pero segun el mecanico die que se daño el regulador interno y la placa de diodos. Ya que descargaba la bateria. Alguien sabra mas de esto. Y si las refacciones se venden por separado. Gracias.
charly mexico is offline  
Sponsored Links
Advertisement

post #2 of 3 (permalink) Old 09-22-2010, 07:10 AM
Senior Member

tu distruibidor mas cercano? suerte? Aguas con llevarla a otro lado....lo barato luego puede salirte caro. Bienvenido al foro...
b42day is offline  
post #3 of 3 (permalink) Old 12-12-2010, 02:41 PM
New Member

Brutale in Mexico

Hola Charlie, yo no hablo español, así que estoy haciendo en este traductor de Google. Espero que sea legible. Yo vivo en Mazatlán y acaba de comprar un 2004 Burtale S que voy a estar en la cresta aquí el próximo verano.
No hay distribuidores de MV Agusta lista para México en el sitio web de Agusta, pero existe un importador en la lista, creo que en la ciudad de México. Partes tendrá que ser ordenado desde fuera del país. Desde los EE.UU. de todos los portadores tales como UPS, DHL, etc hará las costumbres y derechos de importación en el marco de la entrega que hace parte de sencillo. Es caro. Trate de encontrar a alguien hacia el norte que puede traer en una maleta.
Cuando en México es usted? Podemos ser los dos únicos propietarios Brutale en el país.
English version:
Hi Charley, I don't speak Spanish so I'm doing this in Google translater. I hope it is readable. I live in Mazatlan and just bought a 2004 Burtale S that I will be riding down here next summer.
There are no MV Agusta dealers listed for Mexico on the Agusta web site but there is an importer listed, I think in Mexico city. Parts will need to be ordered in from outside the country. From the US all the carriers such as UPS, DHL, etc. will do the customs and import fees as part of the delivery which makes that part simple. It is expensive. Try to find some one going north that can bring them back in a suitcase.
Where in Mexico are you? We may be the only two Brutale owners in the country.
mazmaz is offline  
Reply

Quick Reply

Register Now

In order to use all of the features of the MVAgusta.net site, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:

Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode

Posting Rules